N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Ocak 07, 2015

Hoşgeldin 2015!



Yine yeni bir yıl, yine yeni bir heyecan, yine yeni umutlar, planlar, hedefler ve beklentiler...
Biten bir yılın ardından, bir yıl daha yaş almış, bir yıl daha hayattan kaybetmiş olunmasına rağmen, yeni gelenin verdiği heyecan azımsanamayacak boyutta.

*Bu yıl, geçmiş yıllarda elde edilemeyen, ulaşılamayan tüm hedeflerinize ulaşmanızı diliyorum. 
*Bu yıl zaten sahip olduğunuz tüm güzelliklerin aynı şekilde hayatınıza mutluluk katmaya devam etmesini diliyorum. 
*Bu yıl, size acı ve hüzün veren her şeyin bir bir hayatınızdan yok olmasını diliyorum. 
*Bu yeni yılda sağlık diliyorum, enerji dolu bir vücut, pozitif bakış açısı yüreğinize. 
*Bu yıl güzel bir yıl olsun hepimiz için, geride bıraktığımız yılı aratmayacak düzeyde huzur ve umut dolu...

Mutlu Yıllar...

8 yorum :

  1. tüm dileklerine ben de misliyle katılıyorum...hayat çok kısa mümkün olan en verimli şekilde geçirmeli; hedef belirleyip o yöne doğru ilerlemeli ve elde ettiklerimizle mutlu olmayı da bilmeliyiz ayrıca..yani en azından ben böyle düşünüyorum...zira tatminsizlik ve ona bağlı olarak mutsuzluk; çağın hastalığı olmaya devam edecek yoksa :( mutlu yıllar sevgili jüliette :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meralcim çok haklısın hayat gerçekten çok kısa ve bir anda avuçlardan kayıp gidebiliyor. kayıplar oldukça bazı şeylerin değeri ve anlamı çok değişiyor. Anı yaşayabilmek, enerjini ve mutluluğunu alan kişi ve olaylardan mümkün olduğu oranda uzak kalabilmek huzurun temeli bence. Umarım canım bu yıl güzel geçsin. Hepimiz için, tüm güzel insanlar ve ülkemiz için. Sevgilerimle...

      Sil
  2. bütün güzel dileklerin için amin. sana da harika bir yıl, harika uzun bir ömür olsun, mutlu yıllar canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım güzellikleri birlikte görelim kucak dolusu sevgiler...

      Sil
  3. Tüm dileklerine kocaman bir amin diyorum.. elimizdekilerin kıymetini bilerek yaşayabileceğimiz güzel günlere...
    Mutlu yıllar juliette:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook haklısın insan kaybetmeden anlamıyor ama önemli olan değerini kıymetini zamanında bilmek. Harika bir yıl olur umarım hepimiz için. Sevgiler..

      Sil
  4. Bu guzel dileklere katilmamak mumkun mu ? Hersey gonlunce olsun, mutlu yillar sevgili Juliette <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sevgili Ayfer dilerim hepimizin beklentilerinin gerçekleştiği bir yıl olur. Çok öpüyorum sevgiler..

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir