N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Haziran 06, 2014

Modern - Endüstriyel Aydınlatma Ürünleri

Bu yıl modern ve endüstriyel stil sarkıt aydınlatmalar, lambaderler oldukça fazla tercih ediliyor. Tepeden tek bir avize ile aydınlatılan mekanlar artık out. Onun yerine farklı uzunluk ve tarzdaki sarkıtlar, lambaderler, köşe aydınlatmalar yaşam alanlarını aydınlatıyor. Yaşadığınız mekanın aydınlatmasını seçerken ilham almak isterseniz... 


Modern ve endüstriyel tip aydınlatmalar çok sık karşımıza çıkıyor artık. Modern, rüstik, country, eklektik dekorasyonda kullanılabilecek tarzda oldukça geniş bir ürün yelpazesi mevcut.


Özellikle bakır ve altın tonlarının, cam, metal, siyah ve beyazın ağırlıkta olduğunu görüyoruz. Uzun-kısa farklı formlarda sarkıtlar yemek masalarını aydınlatmak için oldukça ideal. 




Yaşam alanlarınızda birden fazla aydınlatma ürünü kullanmanız sadece görsellik açısından değil, sağlık açısından da önemli. Işığı dağıtarak kullandığınız için göz yorgunluklarını engelliyor. Diğer taraftan ışık oyunları yaparak ev dekorasyonunuzu şıklık katmanıza olanak tanıyor. 




















Aydınlatma ile ilgili daha önceki yayınlarımı okumak isterseniz :


Gününüz hayatınız hep aydınlık olsun...

Görsel kaynağı : MyHouseIdea - Desire to Inspire

6 yorum :

  1. julietteeee :)))
    aynı anlarda post yapmışız..
    ben de aldım eşyalarımı , gönlüme göre oldu hepsi.. tekrar teşekkür ediyorum sana güzel fikirlerin yardımların için ^^

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim Mervecim :)) Sağlıkla mutlulukla kullan eşyalarını. Dilerim hepsi de gönlüne göre olmuştur. Sevgiler canım :))

    YanıtlaSil
  3. Juliette salonu hazırlarken en çok aydınlatma konusunda tereddüt yaşadım yerden aydınlatma konusunda zaten aklımda bir şeyler vardı kolayca gidip buldum ama tavan için bir türlü içime sinen bir model bulamadım o yüzden benim gibi arayış içinde olanlara bu görseller eminim faydalı olacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşine yaradığına sevindim Meltem. Aydınlatma konusunda İstanbul'da en iyi yerlerden birisi Bankalar Caddesi. Çok sayıda yerli yabancı üretici firmaların ürünlerini bulmak mümkün. Fiyatlarda diğer yerlere nazaran daha uygun. Yer Karaköy'de.
      Sevgiler..

      Sil
  4. Merhabalar;
    Fotoğraflardaki lambalar gerçekten çok hoş. Özellikle büyük olanları seviyorum. Biz doğal ışıkçıyız desem doğru olur fakat yine de evde aydınlatma bana kalırsa mühim bir konu. Çok veya yetersiz ışık tam bile eziyet oluyor çünkü. Gün ışığı hariç parlak aydınlatmalardan eşim de bende hiç hoşlanmıyoruz, elimizden gelse sadece abajur kullanırdık herhalde, ailelerimiz de öyledir, burada soya seçim kuvvetli sanırım:):) Belki de çok lamba kullanmam gerekmesin diye evimi bembeyaz yapıyorum kimbilir:):)
    Beyaz mutfak masası lambasını çok sevdim. Çerçevelerin önündeki telli olan da güzel bir seçim olurdu. Şimdi o telli modelleri kalın ve renkli kablolarla yapıyorlar ben çok seviyorum, bir tane yapmayı deneyeceğiz eşimle yakın zamanda:)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Detaylı yorumlarına bayılıyorum. özenerek, düşünerek, değer vererek yazman çok hoşuma gidiyor Tuğba. Çok teşekkür ederim..
      Aydınlatma da benim de en yorucu ve rahatsız edici bulduğum beyaz ışıktır. özellikle tasarruflu olması açısından kullanılan beyaz floresanlar oldukça yorar beni. tasarruflu olmasına diyecek sözüm yok elbet ama artık neyseki sarı ışık verenleri de var piyasada.
      Gün ışığı elbette en güzeli. Bu nedenle gün ışığının olduğu saatlerde yaşamak güzel bir çözüm. Güneş doğarken kalkmak gibi mesela. Kırsal yaşam bu nedenle hep çekici gelmiştir bana. Geç saatlere kadar TV ye kilitlenmek yerine erken uyku erken kalkış güneşin o muhteşem ışınlarından faydalanmak lazım . Beyaz boyalı evler, bir de mavi serpiştirilmişse kapılara, pencerelere, hani o özgürlük mavisinde keyfime diyecek olmaz benim de..
      Bahsettiğin aydınlatmaları çok iyi biliyorum lütfen lütfen lütfen çok fazla fotoğraf çekin. Kendin Yap köşemde yer vermek isterim bu çalışmana eğer sen de uygun görürsen.
      Güzel bir pazar günün olsun. Sevgiler..

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir