N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Aralık 10, 2013

Sandalye Süslemeleri

Geçen günlerde paylaştığım Yılbaşı süslemeleri ile ilgili yayınlarımdan bir tanesinde, sandalye dekorasyonlarına da değinmiştim ve son yıllarda  evlerde verilen davetlerde de oldukça tercih edildiğinden bahsetmiştim.  Hazır yılbaşı dekorasyonlarına başlamışken, evinizdeki sandalyelerinizi de renklendirmek isterseniz işte size harika öneriler. 

yılbaşı süslemeleri

Sandalye süslemelerinizi evinizin genel konseptine göre yapmanız genel bütünlüğü korumak adına önemli olacaktır. Eğer kırmızı-yeşil tonlarında bir dekorasyon tercihiniz olmuşsa yine aynı renklerde tüller, ribonlar kullanarak sandalyelerinizi süsleyebilirsiniz. Kozalaklar ve çam iğneleri bu renklerle oldukça ideal oluyorlar.  

yılbaşı dekorasyonu

yılbaşı dekorasyonu

sandalye süslemeleri

kozalak dekorasyonu

yılbaşı dekorasyon önerileri

yılbaşı dekorasyonu

yılbaşı dekorasyonu

sandalye dekorasyonu

yılbaşı dekorasyonu

sandalye süslemeleri

yılbaşı dekorasyonu

Sandalyelerinize eğlenceli kılıflar da hazırlayabilirsiniz. Geyik ve noel baba motifli kılıfları gelecek yılbaşı partilerinizde de kullanmanız mümkündür. 

sandalye süslemeleri

Neşeli, rengarenk sofralarda keyifli yemekler dilerim...

22 yorum :

  1. Bir ve beş numaralar favorim..çok şık, çok zarif…teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Hepsi de çok zarif, çok güzeller :) Yılbaşı çiçeklerine, kokinalara bayılıyorum zaten, nereye konsalar neşe katıyorlar :)
    Bi de ne diyeceğim sevgili Juliette, senin o banner nasıl güzel olmuş öyle yahu :) Bayıldım bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esen cim Hayat Işığım'ın bloğuma doğum günü hediyesidir :) beğenmene sevindim hemen iletiyorum bu güzel mesajı :)

      Sil
  3. Harikalar!
    Bu yılbaşı henüz bir proğramımız yok ,evde olursak kulağıma kar suyu kaçtı artık durmam, ben de sandalyelerimi giydiririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merakla bekliyorum eminim o harika yılbaşı dekorasyonunla uyumlu şık giydirmeler olacaktır...

      Sil
  4. bende 1 numarayı çok beğendim
    takibindeyim artık bende beklerim http://porsukcilli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ziyaretin ve yorumun için Çilli Porsuk. Elbette gelirim.. Sevgiler...

      Sil
  5. bir sandalye tutkunu olarak, bu post tam bana göre olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana senin gibi bir dekorasyon bilginine fikir verebildiysem ;)

      Sil
  6. hepsi birbirinden güzel. kızçelere doğum günlerinde de özel bir tane hazırlanabilir. sevgilerimle. ayrıca ilk yılınızı , yaşınızı kutluyorum. darısı başımıza. bloğunuzu sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler beğenmenize çok sevindim. Umarım keyifle paylaşılacak nice yıllarımız olur hep birlikte...

      Sil
  7. Ben 1 ve 5 diyorum :) Sade ve şık :)

    YanıtlaSil
  8. 6-7-8-9 süperr..Kutlamalar için de çok hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler bahçeperim. yorumların beni çok mutlu ediyor.

      Sil
  9. Sadece bakarken bile içim açılıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amacımıza ulaşıyoruz o halde :) teşekkürler Sevgili Nowacraft. Sevgilerimle...

      Sil
  10. aaa şu şeffaf küre ve kozalakları not aldım.
    ne güzeeel.
    yılbaşı süsleri ise çok heyecanlandırıyor beni yaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu dönem çok keyifli çok heyecanlı. süslemeler de işin eğlenceli tarafı işte ;)

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir