N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Aralık 23, 2013

Pazartesi Sukulentleri

İşe de gitsem evde de olsam Pazartesi günlerini sevmediğimi artık öğrenmeyen kalmadı sanırım. Ne yaparsam yapayım, ne tür Polyannacılık oynarsam oynayayım olmuyor işte, yapamıyorum. Geçmiş zamanların birinde Pazartesi'nin İngilizce karşılığı, Monday, kelimesinin aslında muhteşem bir anlamı olduğunu bir yazımda paylaşmıştım. Kaçıranlar veya tekrar okumak isteyenler  buradan bakabilirler. Buna rağmen bu özel günü sevmemekten kendimi alamıyorum. Peki bu hafta bu günü güzel geçirmek için ne yaptım?   


En sevdiğim çiçeklerden, sukulentlerden, bir ziyafet çektim kendime ve size bu görselleri buldum. Benim minik koleksiyonum henüz daha, adı üzerinde, çok minik. Yeni saksılarına geçmek için baharı bekliyorlar. Nisan-Mayıs gibi toprak değişimi yaparak yeni evlerine yerleşecekler.


sukkulent dekorasyon

sukkulent dekorasyonu

sukulent saksıları

seramik saksı modelleri

bahçe dekorasyonu

sukulent dekorasyonu

sukulent cam fanus

Sukulentler, bakımı hem çok kolay hem de oldukça zor olan bitkiler. Aslında bu benim için böyle zira tanıdığım bir çok kişi çok zor olduğunu düşünmüyorum. Sanırım henüz kimyalarını tam olarak öğrenememiş olmamdan kaynaklanıyor. 

Stres dolu günümün nadide parçalarıydı bunlar ve her şeye rağmen beni çok mutlu ettiler. Sizin pazartesi gününüz nasıldı peki? 

7 yorum :

  1. benim ki güneşin etkisiyle süperdi. haftaya enerji yüklü başladım. pazartesiyi bir sendrom olmaktan çıkardım ben yıllardır. nasıl mı? onu önemsemiyor, diğer günlerden farklı bir yere koymuyor ve görmezden geliyorum. şımarık bir çocuğu yola getirir gibi:) bu arada postunda bize de harika bir sukulent ziyafeti çekmişsin. o kadar ki bana da bir heves geldi... haydi hayırlısı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah keşke bende yapabilsem bunu. onu sevmeye çok çalıştım ama yıldızımız barışmıyor hiç :)))
      hadi o hevesi devam ettir. sukulentler çok dinlendirici çiçekler. fazla yorulmadan mutlu ediyor insanı...

      Sil
  2. Sayende ben de yavaş yavaş bunlara ilgi duymaya başlayacağım sanırım :)
    Çok güzeller bunlar :) Neyse sen yetiştirmenin formülünü bul, bizimle paylaş bizde el atalım sukulent yetiştirme işine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimkiler şimdi kış uykusunda baharda tekrar görücüye çıkacaklar. bahara kadar yeterince bilgi paylaşmış olurum sana da güzelinden bir tane gönderirim. başlangıç hediyesi ;)

      Sil
  3. Renkli olsalar ne güzel olacak..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk olsun. Rengarenk açıyorlar bunlar üstüne üstlük yaprakları da renkli :)))

      Sil
  4. Asılan cam fanusları nereden bulabiliriz acaba

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir