N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Aralık 21, 2013

Berlin'de Renove Edilmiş Bir Daire

Peter Fehrentz tarafından renove edilmiş, Almanya Berlin'deki bu modern eklektik daire tasarımını beğeneceğinizi umuyorum. Retro çizgiler içeren ve farklı aksesuarlarla renklendirilmiş olan daire, yaşam alanlarında farklı tarz yaratmak isteyenler için ilham kaynağı olabilir. 

dekoratif yastıklar


aydınlatma modelleri

modern eklektik dekorasyon

retro koltuk

retro koltuk

mutfak dekorasyonu

mutfak rafları

masa üstü aksesuarları

bakır sarkıt

dresuar dekorasyonu

duvar dekorasyon önerileri

koyu mavi duvar boyası

retro dolap modelleri

Yaşamak ister miydiniz bu tarz bir evde?


Görsel kaynağına buradan ulaşabilirsiniz.


10 yorum :

  1. ahşabı çok seviyorum,kuzeyin beyazı gibi fotoğrafa uygun yaşaması zor değil,
    hem görüntüsü hem yaması sıcacık.ancak hem pembe mutfak dolapları,hem mavi tonlu yaşam alanları
    seyretmelik,içinde yaşarken akmalık olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahşap benim de vazgeçilmezimdir. doğal oluşu, sürekli yaşayan bir malzeme olması, mekana hayat verdiğini düşünürüm hep.
      dekorasyonda da bazı öğeler moda defilelerinde sergilenen kıyafetler gibidir. Görsel olarak çok cezbedici olsa da bir çok kimse giymeye cesaret edemez. Benim gibi klasikleri olanlar için mesela ;)

      Sil
  2. Gönlüm bu ara griye kayıyor zaten...
    Ayakkablığın güzelliği ne öyle? El boyama,bayıldım!
    Yok biz bahçeli evin dışında rahat edemeyiz sevgili Juliette,kızlar sıkılır :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızların konforu, rahatı en önemli konuların başında geliyor zaten. Aynı evde yaşanılan her bireyin rahatlığı düşünülmeli değil mi ama :))
      Griler sanıldığının aksine çok ağır ve oturaklı bir tarz sağlıyor kullanılan mekana. Tabi doğru tonlama seçilerek diğer parçalar da gözönüne alınarak kullanıldığında..
      Sevgilerimle Colette. Kızları sevgiyle kucaklıyorum...

      Sil
  3. Cok cok cok guzel hersey ...Tarz ise en sevdigimden ;)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Birmavim Birpembem. Sevgilerimle...

      Sil
  5. Modern tasarımlar pek bana göre değil, klasik tarz her zaman bana daha sıcak ve samimi gelmiştir. Seyirlik olarak görseller çok hoş, sevgiler :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir