N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Kasım 09, 2013

Yılbaşı Süslerini Kendin Yap

Yılbaşına yeterince vakit varken, ev süslerini yapmak isteyenler için pratik tarifler. Hem şık hem de yapımları oldukça masrafsız ve kolay. Denemek isterseniz işte size bir kaç öneri. 

dekoratif yılbaşı süsü
Kaynak
Yılbaşı dekoratif objelerinde genellikle kırmızı, yeşil ve beyaz renkler hakim. Kendi objelerinizi yapmak için de bir kaç metre renkli ribbon, kağıt, kozalak, kumaş parçaları, yapıştırıcı gibi kolaylıkla temin edebileceğiniz malzemeler yeterli olabilir. Yaratıcılık size kalmış.

vintage kapı süsü
Kaynak 
Vintage tarzı bu kapı süsü sadece yılbaşı için değil kış sezonu içinde kullanışlı olabilir. Kapınızı çalan misafirleriniz için şık bir karşılama. 
dekoratif baykuş
Kaynak
Baykuşlar yine her zaman olduğu gibi benim favorim, her yere de çok yakıştıklarını düşünüyorum. Özellikle keçe çalışmalarında çok başarılı bulduğum Sevgili Esen'in bloğunu ziyaret etmenizi tavsiye ederim. Pratik ve şık çalışmalarını beğeneceğinizden eminim.


yılbaşı dekorasyonu
Kaynak
Bu çiçekleri hem dekorasyonda hem de sevdiklerinize vereceğiniz hediyeleri paketlerken kullanabilirsiniz. 

yılbaşı süsü yapımı
Kaynak
Cam fanus veya kavanoz içine koyacağınız renkli objelerle dekorasyonunuzu tamamlamaya ne dersiniz? İçine koyacağınız malzeme seçimini yaratıclığınıza bırakıyorum. 

kapı süsü yapımı
Kaynak
kağıt yıldız yapımı
Kaynak
yılbaşı süsü
Kaynak
Süt şişeleri, soda şişeleri, kavanozlar boyandığınıda ne kadar da şık duruyorlar değil mi? Üzerine baskı uygulaması yaptığınızda ise ortaya çıkan sonuç harika. 
yılbaşı mumları
Kaynak
yılbaşı süsü
Lushome
Yılbaşına daha vakit olmasına rağmen sizi de hafiften bir heyecan sarmıyor mu? Ne de olsa yepyeni bir yıl kapıda. Yine de 2013 yılının son günlerini keyifle ve mutlulukla yaşayalım, hak ettiği gibi... 

17 yorum :

  1. SevgiliJuliette yılbaşı hazırlıklarına başlamak için ne güzel fikirler vermişsin çok teşekkür ederim. Süt şişesi fikrini hemen uygulayacağım :)
    Sevgiler !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel beğenmene çok sevindim Colette. Benim de evde atmaya kıyamadığım cam şişelerim var onlarl biraz vakit geçirsem diyorum ama becerebilir miyim göreceğiz :)))

      Sil
  2. Benim için yılın görsel şöleni başladı, canım. Şimdi bunları gördüm yaa, başlarım ben hazırlıklara artık.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tam senlik aslında. kimbilir ne güzel parçalar yaratırsın sen :) merakla bekliyorum..

      Sil
  3. İnşallah diyorum,son cümlene..Yılbaşı gelirken ben de heyecanlanırım.Keyifli süslemeler görüntülemişsin.Mutlu olmak dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım güzel bir kapanış olur bahçe perim, dileklerine katılıyorum :))

      Sil
  4. Hepsi çok hoş paylaşım için teşekkürler.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Sevgili Mehtap beğenmene sevindim...

      Sil
  5. Bu da yeni bir heyecan bizim için :) böyle günler hep olsa hayatımızda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi ama hergün bayram olsa, yılbaşı olsa.. daha da güzel olmaz mıydı hayat ;))

      Sil
  6. " Heyecan sarmıyor mu?" ne ;) Kalbim kıpır kıpır her yeni gördüğüm yılbaşı süslemesi ile, hepsini hepsini yapmak istiyorum Sevgili Juliett ;) Ne yazık ki hafta sonu internet bana haram çocuklardan, ne bloğa yeni post girebiliyorum ne de takip ettiğim blogları okuyabiliyorum :(
    Bugün de bi beter pazartesi idi ki sorma Juliette, bak şimdi İngilizce ödevlerinin arasında yazıyorum sana bu yorumu :) Sevgili Collette yaptığım ağaç süslerini gösterdiğim postuma yazdığı yorumda senin benden bahsettiğini söylemese kaçıracaktım bu güzel iltifatları ve fikirleri :))
    Çok sağol ama iltifat etmişsin sahiden de, ne çok güzel işler var bloglarda, benden pek çok daha ustalar var üstelik :) Sen çok sağol yine de, iyi geldi bak akşam akşam, ben şimdi bu ödevleri pek bi kolay yaparım ki :))
    Öperim....
    Ne diycem sana sevgili Juliette, bak şimdi aklıma geldi, sen bize ödev versene bu yılbaşı süsleriyle ilgili, olur mu, ödev olunca mecbur yapıyorum ben çünkü, mesela de ki "Derhal yılbaşı temalı kapı süsü hazırlayın kızlar" :))) Ben yaparım ki, başkalarını bilmem ama sen bana ödev ver, ben tez vakitte yapar gösteririm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel, uzuuun, her kelimesi değerli yorumların beni çok mutlu ediyor. çok teşekkür ederim. elbette çok başarılı hobi blogları var benim de takip ettiğim, ama senin çalışmaların da hiç yabana atılır tarzda değil, mütevaziliğe gerek yok:)
      ben yapım gereği bu tarz şeyleri çok sevsem de ne el becerim ne de sabrım yeterli gelmiyor maalesef. Mesela en son Sevgili Colette ve Hümeyra'nın Denizinden merak salıp battaniye öreyim dedim. 2.gün bir baktım yeleğe çevirmişim işi çabucak bitsin diye:)) o derece sabırsızım yani.
      Ama fikir konusunda üstüme yoktur:)) ne hazineler yatar bilemezsin aklımda:) öyleyse şöyle yapalım ben ödevleri vereyim herkes çıkarsın ortaya bir şeyler. hatta bir de satış ağı oluşturalım marka olalım :)))

      Sil
  7. Evet evet lütfen bize ödev verin ben de yaparım walla :)) Ben yeni takipçiniz sema memnun oldum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sema Hanım ne iyi ettinizde geldiniz. Teşekkürler ziyaretiniz ve yorumunuz için. Bakalım neler yapabileceğiz 1-2 güne kadar orijinal bir fikir bulmaya çalışacağım ;)
      Sevgiler...

      Sil
  8. :))) Peki öğretmenim, bekliyorum öyleyse heyecanla, ben de düşüneyim bakalım neler yapabilirim :)
    Çok teşekkürler Sevgili Juliette :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esencim Öğretmenim kelimesini duymayalı uzun zaman olmuştu , çok teşekkürler anılarımı tazeledin :))
      farklı bir çalışmayı hep birlikte deneyelim bakalım neler çıkacak, 1-2 güne kadar burada :))

      Sil
  9. Harika fikirler, öneriler, ben de varım haydi yılbaşı hazırlıkları başlasıııın :-)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir