N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Kasım 21, 2013

Yılbaşı Ağacı Süsleme - Neon Renkler

Hayatımın en güzel yılbaşı ağacını, bundan yıllar önce biricik yeğenim daha 1,5 yaşındayken birlikte süslemiştik. O minicik elleriyle ağaca süsleri asmaya çalışması yıllar geçse de gözümün önünden gitmiyor. Her yıl bu dönemlerde onunla birlikte bu güzel anımızı yad etmek bir gelenek haline geldi bizim için. Kendisi o güne dair hiç bir şey hatırlamasa da, O sormaktan ben de anlatmaktan bıkmadan tekrar tekrar yaşıyoruz o güzel günü bu dönemlerde. 
  
yılbaşı dekorasyonu

Dekorasyon trendleriyle birlikte yılbaşı ağaçları da temel kimlik özelliklerini kaybetmeden değişime uğruyor. Noel ya da diğer adıyla Christmas'ın simgesi olan geyik ve Noel Baba figürleri, çanlar, yıldızlar, görmeye alıştığımız yeşil, kırmızı, beyaz ve altın sarısı renklerin yanı sıra, son zamanların favori renkleri neonlarla da karşımıza çıkıyor.

 yılbaşı ağacı dekorasyonu

yılbaşı ağacı dekorasyonu

yılbaşı ağacı dekorasyonu

yılbaşı ağacı dekorasyonu

Klasik süslemelerin yanı sıra, çok farklı figürler de bu sene ağaçların üzerinden göz kırpacak. Kelebekler, kuşlar, şekerlemeler, cupcake ler, dondurma külahları... Aklınıza gelebilecek çok sayıda süs ağacınıza renk katabilir.   
yılbaşı ağacı dekorasyonu

yılbaşı ağacı dekorasyonu

Biricik yeğenimden hatıra kalan o güzel günün hikayesi henüz bitmedi. Onu da yılbaşına dair gelecek yayınlarımda bulabilirsiniz;)

Rengarenk bir yıl sonu sezonu dilerim...


Yılbaşına dair diğer yazılarımı okumak isterseniz:



15 yorum :

  1. Günaydın sevgili Juliette!
    Ben de yılbaşı ağacı severlerdenim :) Benim için yılbaşı renkleri kırmızı-yeşil ve beyaz olsa da altın- gümüş pırıltılar da hoşuma gitmiyor değil. Belki mağazalar kendi ürün çeşitlerine göre cupcakler lollipoplarla süsleyebilir ama Noel baba geyik ve çanlar hala favorim.
    Yeğeninle olan güzel anıların ise sıcak Yılbaşı hikayeleri gibi içimizi ısıtacak,merakla bekliyorum.
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. noel babalar, geyik ve çanlar olmazsa olmazlardan zaten, yıllar geçse de sanırım hiç bir zaman gözden düşmeyecek :))
      bıcırıkla maceralar devam edecek:)) çok teşekkürler ilgin ve yorumun için Sevgili Nilgün. sevgiler...

      Sil
  2. Ne güzel fotoğraflar bunlar, bayıldım hepsine, kalbim çarptı, çok heyecanlandım ;) Koca kişisine söyleyeyim de çamımızı çıkarsın, akşam çocuklarla süsleyelim ;) Sonra fotoğraflayalım, sonra post yapalım, sonra okuyanlar da heyecanlansın ;) Mutluluk gibi heyecan da bulaşıcı mıdır ki acaba Sevgili Juliette ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikaa, yılbaşının büyüsü burada işte :)) güzel resimlerini ve her zaman okumaktan keyif aldığım postunu merakla bekliyorum :))
      Sevgiler...

      Sil
  3. ne güzel anılar olmuş sizin için.devamı hep gelsin ve hep mutlulukla hatırlayın inşallah.ağaçlar çok güzel bu arada..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevgili Alanay. Dilerim hatılaralarımızda sadece güzel anılar yer alır, kötüler bu eskiyen yılla birlikte akıp gitsin :))
      beğendiğinize sevindim.

      Sil
  4. Baştan üçüncü resim,kelebekli çam ağacı ve sondaki yılbaşı ağacına bayıldım.Ne güzell:)Neşe veriyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neşen, enerjin ve mutluluğun her daim olsun bahçe perim. keyifli bir gün dilerim..

      Sil
  5. çok güzel ağaçlar bayıldım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm. kapı süsünü beklemedeyiz ;)))

      Sil
  6. Anılar hep böyle mutluluk dolu olsa.Görseller insanı heyecanlandırmayacak gibi değil çok,çok güzeller.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi ama Sevgili Mehtap hanım. Güzel ve keyifli anıları olmalı insanın her yaşa dair. en zor zamanlarda hatırlanacak, bizi güldürecek, mutlandıracak ve umut verecek anıları olmalı.
      sevgilerimle...

      Sil
  7. Tam yılbaşı ile ilgili post hazırlayacakken sana rastladım,juliette. Benim gibi biri için bu süsllemelerin nasıl da önemli olduğunu belki tahmin edersin. Biz de oğlumu aynen senin sevgili yeğenin ile yaşadıklarını paylaşarak büyüttük her sene sonunda...Her yıl her ağacın süslenmesi ile onun büyümesine de tanıklık ettik kameradan seyrederken.Şimdi O da karar veriyor nasıl bir süsleme yapacağımıza.Sade olsun diyor ama gösterişli lütfen! diye de ekliyor...Eline sağlık, içim açıldı ve yeğenin ile beni de eskiye, oğluma götürdün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin bu dönemde ne kadar heyecan ve neşe dolu olduğunu paylaşımlarımızdan o kadar net görüyorum ki. Aklıma gelen her şeyde bunu kesin Petek zaten yapmıştır diyorum :) inan çok samimiyim bu konuda:)))
      çocukların bu ağaç süsleme konusundaki merakları o kadar şeker ki. artık karar verecek yaşa geldiğine göre onun istediği gibi sade ama gösterişli olsun bu seneki ağacınız :)))
      sevgilerimi gönderiyorum ikinize de...

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir