N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Kasım 14, 2013

En Güzel Kapı Süsü Yarışması

Bir kaç gün önce paylaştığım Yılbaşı Süslerini Kendin Yap paylaşımım sonrası gelen güzel yorumlar neticesinde, Sevgili Semoş, Sevgili Esen, Sevgili Colette ve daha ismini paylaşamadığım değerli blogger arkadaşlarımın cesaretlendirmesiyle birlikte ilk Kendin Yap çalışmamızı paylaşmak istiyorum.  Seçtiğim çalışma kolaylıkla bulunabilecek malzemelerden oluşuyor. Umarım zevkle keyifle yaparsınız. Ama en önemlisi sonuçları paylaşmayı ihmal etmeyin lütfen:) Bakalım bu güzel çalışmada en güzel kapı süsü çalışmasını kim yapacak:) Şimdiden herkese başarılar diliyorum...

diy kapı süsü

1 - Süsleme işlemine başlamadan önce temel malzememizi Çelenk imizi yapmamız gerekiyor. Bunun için 10-15 adet ince kuru dal toplamak gerekiyor. Topladığınız kuru dalları kolayca şekillendirebilmek için bir süre suda bekletmek gerekiyor. Amber Maybe bloğunun sahibesinden aldığım tarifte 1 gece suda bırakılması tavsiye edilmiş. Ama 4-5 saat de yeterli olabileceği belirtiliyor. 

Kuru dalları, her tarafı tamamiyle ıslanacak şekilde suya batırmak lazım. Islanan dallara şekil vermek daha kolay sonuçta.

Amber May Be
 2 - İstediğiniz kalınlık ve çapta çelenkinizi oluşturabilirsiniz. Dallar ıslak olacağı için başka bir malzemeye gereksinim duymadan birbiri arasına geçirerek tutturabilirsiniz. Zaten süsleme işlemine başladığınızda kullanacağınız malzemelerde, rafya, kurdele vb, dalların ayrılmamasını sağlayacaktır. 

Amber May Be
3 - Sonuçta ortaya yukarıdaki gibi bir çelenk çıkacak. İşte bundan sonraki süslemeleri size bırakıyorum. Fikir vermesi açısından Yılbaşı temasını çağrıştıracak bazı görselleri de paylaşmak istiyorum. Ama en çok sizin çalışmalarınızı merak ediyorum. 



Çelenk için süsler yaparken elinizin altındaki her türlü malzemeyi kullanabilirsiniz. Dallarla birlikte toplayacağınız çam yaprakları, kozalaklar, kaynatıp içtiğiniz ama ben gibi atamadığınız çubuk tarçınlar, at kestaneleri, kuru yapraklar... 
kapı süsü yapımı

kapı süsü yapımı

Keçe çalışmaları yapan değerli arkadaşlar için de bu güzel güller ilginç gelebilir belki. Baharat tonları bence çok şık durmuş. Yılbaşı renklerinin yanı sıra bu renkleri de kullanabilirsiniz. 


yılbaşı süsü

Düşüncelerinizi bekliyorum bu güzel çalışma önerim için. Nasıl kolay mı, çabucak yapılabilecek bir çalışma gibi görünüyor ne dersiniz? Güzel haberlerinizi heyecanla bekliyorum :)


23 yorum :

  1. bu kadar becerikli değilim. artık sizi izlerim diyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. becerikli bayan çoook sevgili Buket ( ben hariç). bende merakla bekliyorum bakalım neler yapacaklar ;))

      Sil
  2. harika sonuçlar geleceğine eminim. müthiş becerikli arkadaşlar var ve mutlaka göz zevkimizi okşayacak çalışmalarla geleceklerdir. merakla izleyeceğim:) sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok umutluyum cafemola. eminim harika şeyler çıkacak ;)

      Sil
  3. Katılabilecek arkadaşlar için güzel bir çalışma olacaktır.
    Bu ara malesef üretken bir halde hissedemiyorum kendimi.
    Merakla bekliyorum ben de;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de manevi olarak destek verenlerden olarak burada konuşlandım;) üretemesen de manevi desteğin için teşekkürler Sevgili Beyza :))

      Sil
  4. Bunlar çok güzeller senin kapı süslerinde şahane zaten. Bende hep bu dalları nasıl böyle yuvarladığını merak ediyordum bende deneyeceğim bakalım ne kadar olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süpeeeerr bir katılımcı aday oldu evet harika sonuçları merakla bekliyoruz :)))

      Sil
  5. Ben bu konularda pek becerikli degilimdir ama senin sayende burdan kim neler yapmiş bakabilirim, eminim harika çalışmalar çıkar😉😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. manevi destekçilere bir katkı daha:)) teşekkürler Yaşamın ta kendisi, buralardayız her zaman bekliyoruz ;))) sevgilerimle...

      Sil
  6. E ben zaten apartta bekliyordum ki sevgili Juliette, haberi duyunca kalbim çarptı yeminle ;) Sabırsızlıkla bekliyordum başlama düdüğünü ;) Ama benim çelengim metalden. geçen gün almıştım, notumu kırmazsın di mi öğretmenim ;) katılan arkadaşlara başarılar, :) Öptüm ;)

    YanıtlaSil
  7. İşte yarışmanın asıl sahibi de geldi :)) kimseyi malzemeyle kısıtlamaya gerek yok. Amaç mevcut olanla en güzelini yapmak zaten. hadi bakalım senden ne çıkacak çok merak ediyorum Esencim. bu arada 25 aralık a kadar süremiz olsun mu? herkes geniş geniş planlasın yapsın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdeler olsun Sevgili Juliette, ödevim bitti ;) Mail adresini yazarsan göndereyim :)

      Sil
    2. Esen harikasın:) bu organizasyonumuz epey ses getirdi bir çok hobisever dostumuz kendi çalışmalarını yapıyor şu an. bana değil de bunu herkesin görebileceği bir yerde paylaşalım ne dersin? mesela evimiçinherşey'in facebook hesabı olabilir.
      oylamalara göre en güzel olanı hep birlikte seçeriz ;)

      Sil
    3. Tamamdır ;) Hemen deniyorum öyleyse:)

      Sil
  8. En sevdiğim iş.Bir kaç çeşit birden yapasım geldi bir anda:)) Start bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpil Hanım start verildi hadi bekliyoruz çalışmalarınızı ;)

      Sil
  9. nasıl katılacağız sevgili Juliette (hobi sepeti facebook )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir şartımız yok, malzemeler mevcut olanlardan. isterseniz farklı bir şeylerde olabilir elbet elinizde ne varsa artık. yapmak isteyen arkadaşlar bir şeyler yapmaya başladılar. sonra facebook da paylaşır oylamaya sunarız hep birlikte :))

      Sil
  10. Arkadasim hobikeyif haber verdi. Hemen basliyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasınız Sevgili Nadire. heyecanla bekliyorum çalışmalarınızı :) kolaylıklar ve başarılar dilerim..

      Sil
  11. Arkadasim hobikeyif haber verdi. Hemen basliyorum:))

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir