N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Kasım 17, 2013

En Güzel Kapı Süsü Yarışması Devam Ediyor !!!

14 Kasım'da başlatmış olduğumuz En Güzel Yılbaşı Kapı Süsü Yarışmamız meyvelerini vermeye başladı. Hobicigeldihanım bloğunun sahibesi Sevgili Esen çalışmasını tamamlamış bile:) Bu ne hız Sevgili Esen :))

Tüm çalışmalarınızı Evimiçinherşey bloğunun facebook hesabında bunun için açılmış olan albüme koyabilirsiniz. Sizlerin oyları ile en fazla Beğeni alan çalışma elbette 1.olacak. Bu arada facebook sayfamızı beğenmeyi de ihmal etmeyiniz lütfen :) 

Bu kadar çok uğraştıktan sonra 1. olana bir ödül yok mu diye düşünebilirsiniz. Aslında bu çok simültane gelişen bir durum ve tamamıyla plan program dışında gelişti. Bloğumu sürekli takip edenler olayın başlangıç noktasını çok iyi biliyorlardır. Buna rağmen, Evimiçinherşey'in 6 Aralık'ta yıl dönümü olacak. Yani koskoca 1 yılı geride bırakmış olacağız. Bu nedenle zaten yapmayı düşündüğüm hediye organizasyonumu bu çalışmayla birleştirip hediyemizi en çok oy alan kişiye vermek istedim. Hediye ne mi olacak? Henüz karar veremesem de kafamda bazı alternatifler mevcut, ilerleyen günlerde sizinle paylaşacağım. 

 
Tekrar kolay gelsin diyorum.

Sevgilerimle...

18 yorum :

  1. harikaaaaaa:)) Waaauww,çok beğendimmm.Merak ediyorum,sizinkileri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esen'in yaptığını facebook da paylaştık bahçe perim. gayet de güzel olmuş. İlk beğeniyi benden aldı :)) bakalım diğerlerini heyecanla bekliyoruz :)

      Sil
  2. Ne güzel katılımlar hemen başlamış iki adet eski çalışmam var bende onlarla katılabilirmiyim???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbette katılabilirsin Sevgili Mehtap. facebook da bekliyorum paylaşımını. eğer sıkıntı yaşarsan eklemek için bana mail atabilirsin ben eklerim senin için. şimdiden başarılar diliyorum :))

      Sil
  3. Tamam mail adresinizi verirseniz resimleri hemen gönderebilirim..

    YanıtlaSil
  4. evimicinhersey@gmail.com bekliyorum. teşekkürler ve başarılar ;)

    YanıtlaSil
  5. Ooooo, öğretmenim sen de çok hızlısın, hadi hayırlısı diyelim öyleyse, başarılar herkese ;) Çok heyecanlı çoook ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar yeni değil Esen'ciğim seninde bildiğin eski çalışmalarım blogda yayınlamıştım.Yeni projelerimde var yetiştirebilirsem onlarıda göndereceğim:)))

      Sil
    2. İkisi de şahane Mehtap Abla, beyazlı, mantarlı olana ayrı Bi hayran oldum, ellerine sağlık, yenilerini de merak ediyorum çok ;)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Sevgili Mehtap ben paylaştım 2 güzel çalışmanı. seni de etiketledim paylaşımlarda. Oy verme sırası sizlerde şimdi. herkes kendine oy verebilir elbette :) tekrar başarılar diliyorum.

      Sil
  7. Bende yolladım umarım doğru yoldan göndermişimdir

    YanıtlaSil
  8. paylaştım bile :) ellerinize sağlık. başarılar diliyorum..

    YanıtlaSil
  9. Esen sayesinde bloğunuzu keşfettim, Esen e buradan kocaman sevgiler :) Ne güzel bir blog, bayıldım doğrusu, yarışmayada katılmayı çok isterim, ama bir sorum olacak. Sadece yılbaşı temalı süsler mi katılabiliyor? Şimdiden teşekkürler, artık takipteyim, bende beklerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. Hülya Hanım ne iyi ettiniz de geldiniz. Çok teşekkürler. Esen benim en iyi blogdaşlarımdan biri eminim sizinle de onunla yakaladığımız sinerjiyi yakalayacağız:))
    Aslında yılbaşı temalı diye başladık ama bu konuda çok da fazla kısıtlama getirmeye gerek yok diye düşünüyorum. Önümüz yılbaşı olduğu için daha uygun olur eğer sizin içinde mümkünse. Değilse de size bırakıyorum :)
    Şimdiden başarılar diliyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, dileklerinize aynen katılıyorum. Sonbahar temalı kapı süsümün görselini gönderiyorum o zaman. Facebook sayfamın adıyla katılacağım, Evim Benim Atölyem, sevgiler :)

      Sil
  11. bende katılmak istiyorummm :) kapı süslerini çok severim ve de çok yaparım :)) ama yeni yaptıklarım yılbaşı temasına uyarmı bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  12. Harikasınız bekliyoruz o halde çalışmalarınızı :) 25 Aralık'a kadar vakit var fazlasıyla. Yeni bir tane olabilir ya da elinizde olanlardan. nasıl arzu ederseniz. Biten çalışmalar facebook hesabımızda yayında şu an.

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir