N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Eylül 23, 2013

Pigmée Dolls - Pigme Bebekler

Bodie and Fou, keyifle takip ettiğim dekorasyon ve moda bloglarından bir tanesi. Aynı zamanda tasarımcı olan Sevgili Karine Candice'in tasarımı olan bu Pigmée Dolls'lara bayıldım tek kelimeyle. Hem çocuğunuz için oyuncak, hem TV seyrederken yastık, hem de görsel olarak dekoratif bir obje olarak kullanabileceğiniz bu Bebekleri sizlerle paylaşmak istedim. 




%100 el yapımı olan bu bebekler, Fas menşe-i li pamuklu dokuma kumaştan üretiliyor. 20-26-38-50 ve 60 cm olarak 5 farklı ebatta mevcut. Satış sitesinde tüm ürün detaylarını görmeniz mümkün. Nasıl? Sizce de çok şık ve eğlenceli değiller mi?



Sendromsuz bir Pazartesi, keyifli bir hafta dilerim...



8 yorum :

  1. Ne farklı, değişik bloglar var. Tanıştırdığın için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ziyaretin için Sevgili Petek..
      Sevgiler...

      Sil
  2. Çocukluğumda Tonton ailesi diye bir çizgi film vardı. Bana onları anımsattılar.
    " Hop hop değiş Tonton " :)
    Ne güzel senin bloğun bilgi hazinesi benim için.
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevgili Colette. Hepimiz birbirimizden bir şeyler öğrenmeye çalışıyoruz.
      Bu arada Tonton lara ben de baktım şimdi youtoube den :)) çok hoşlar ;)

      Sil
  3. ayy bunlar çok şekerler ya:) sayende bi dekorasyon sitesi daha kesfettim:)sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gördüğümde bende bayıldım duruşlarına. senin de beğenmiş olmana sevindim sevgili Çağnur:) site oldukça kaliteli ben sık sık takip ediyorum.
      sevgilerimle...

      Sil
  4. çok basit ama çokta güzeller..

    YanıtlaSil
  5. senin bu değişik fikir ve paylaşımlarına bayılıyorum canım,bloğunun hakkını gerçekten veriyorsun emekle ne güzel araştırmalar yapıp paylaşıyorsun yüreğine emeğine sağlık öpüyorum kocaman sevgilerimle ve bloğumdaki güzel yorumlarında beni çoook mutlu ediyor bilesin arkadaşım

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir