N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Eylül 02, 2013

Desenli Rulo

Duvar kağıdına alternatif olarak üretilen Desenli Ruloları denediniz mi bilemiyorum. Daha düşük maliyetle duvar kağıdına alternatif arayanlar için akıllıca bir çözüm olabileceğini düşünüyorum. Uygulaması da oldukça kolay görünen rulolarla duvarlarınıza farklı desenler uygulamak mümkün.  


Dekoratif ve şık bir duvar görüntüsü elde etmek için bu rulolarla, farklı desenleri duvarınıza yansıtabiliyorsunuz. Bunun için ihtiyacınız olan sadece boya ve istediğiniz desenin rulosu. 


Uygulama yaparken dikkat edilmesi gereken tek şey her bir şerit arasında boşluk bırakmadan ruloyu aşağıdan yukarıya doğru düz bir biçimde indirmek. Rulonun belirli bölümlerine küçük başlangıç işareti koymak daha düzgün bir iş çıkarmanıza yardımcı olacaktır. Duvar kağıdı gibi sökülmesi gerekmediği için istediğiniz zaman farklı bir desen uygulaması yapmanız mümkün. Bunun için bir uzmana da ihtiyacınız yok, boya yapmayı bilen herkesin rahatlıkla yapabileceği bir iş.
Hazırlık Aşaması oldukça kolay. Videoda nasıl hazırlayabileceğiniz ve daha sonrasında nasıl Uygulama  yapabileceğiniz detaylı olarak görülüyor. Daha detaylı bilgi almak için firmanın web sitesine girmeniz yeterli. www.desenlirulom.com 
Bu arada görsellerin altında yazan fiyatlar sadece bilgi amaçlı olarak verilmiştir. Evimiçinherşey'de bu ürünün satışı yapılmamaktadır. İlgilenenler firmadan temin edebilirler.
 





 
Kolay bir uygulama olduğunu düşünüyorum. Ne dersiniz? Var mı aranızda bu ürünü deneyen?
 


19 yorum :

  1. Kim icat ettiyse,çok hoş fikir?Aklıyla yaşasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bir yorum oldu gerçekten aklıyla yaşasın :)

      Sil
  2. harika :) guzel fikirmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Desenli Rulom
    Tasarımlarınızın, ev dizaynlarınızın ne kadar özgün olacağı hayal gücünüze kalmış.

    www.desenlirulom.com tıklayınız..

    Üstelik duvar kağıdın'dan % 80 daha ucuz ..

    Kullanım bilgisi ve uygulama için tıklayınız. www.desenlirulom.com

    YanıtlaSil
  4. Güzelmiş,kullanmadım ama şimdi duvar kağıtları da ayrı bir güzel. kumaş olanı var, kabartmalı olanı var ,simlisi var.Uğraşmaya değer mi bilemedim.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duvar kağıdını ben de çok beğeniyorum. yerini tutmaz elbet ama alternatif olarak değerlendirilebilir diye düşünüyorum. duvar kağıdı uygulaması oldukça zahmetli olabiliyor sonuçta.
      teşekkürler yorum için sevgili Evy Craft

      Sil
  5. Sünger ile yapılan duvar boyama tekniklerini biliyorum. Ama bunu ilk defa gördüm, çok hoş duruyor !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemek lazım Petekcim. ben de ilk kez gördüm oldukça kolay görünüyor. deneyenlerin tecrübelerini duymak isterim. umarım paylaşım olur bu konuda.

      Sil
  6. guzel bır uygulamaymıs gercekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğinize sevindim Selma hanım:) sevgiler...

      Sil
  7. desenler harika yaaa :) çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğba hanım teşekkürler yorumunuz için :) Sevgiler...

      Sil
  8. Düşünsenize, odak noktası olarak kullanacağınız bir duvarı bordo, gece mavisi, mor gibi bir renge boyadığınızı ve üstüne bu rulolarla mobilyanın açık döşemesinin rengine atıfta bulunacak şekilde süslediğinizi... Duvar kağıdı nem gibi sebeplerle çabuk yıpranıyor bence ve nedense sağlıksız geliyor bana. Boyanın daha kolay, masrafsız ve değişimi kolay olduğunu düşünürsek, biraz da hayal gücümüzü çalıştırırsak harika şeyler çıkabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça güzel bir fikir. Odanın bir duvarının daha koyu renklerle boyanması veya kağıt uygulanması bana da hep çekici gelmiştir. nem problemi olduğunda boya daha kullanışlı oluyor elbet. Olmadı baştan yapmak hem daha az masraflı hem de daha kolay :) uygularsam fikirlerini deneyeceğim. teşekkürler yorumun için :))
      sevgiler...

      Sil
  9. Sizi takip etmeye başladığımdan beri ne çok şey öğrendim-öğreniyorum, bu beni çok mutlu ediyor.
    Bir perde modeli araştırırken duvar boyasının nasıl olduğunu çözmeye çalışıyorduk, böyle bir şeyden haberimiz yoktu mesela. Şimdi görseydim o fotoğrafı hemen anlardım :)
    Ne güzel şeyler çıkıyor ya..Yetişebilmek ne mümkün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepcim bir şeyler vermek paylaşmak çok keyifli. Bunları duymak beni çok mutlu etti inan.
      Kesinlikle haklısın trendler çooook hızlı değişiyor ve bir sürü yenilikler ekleniyor. Birbirimizle paylaşarak kısa yoldan takipte kalabiliyoruz işte:)
      Sevgiler canım..

      Sil
  10. bu urunu nerden temın edebılırız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazımda linki paylaştım. Oradan ulaşabilirsiniz.

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir