N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Ağustos 17, 2013

Masal Dükkanı

Uzun süredir sabırsızlıkla görmek istediğim mağazaya bugün nihayet gidebildim. Tanıtımlarında anlatıldığı gibi oldukça farklı, özgün bir konsept ve ürün çeşitliliğine sahip. Şu ana kadar hakkında yazılanlar kesinlikle fazla değil bilakis eksik kalmış diyebilirim. Tam bir masal dükkanı. Dekorasyon tutkunu bir insanın mutlaka uğraması gereken, hatta en az yarım gün harcanacak kadar kıymetli parçaların olduğu bu mağaza neresi mi? 



Four and More ismini şubat-mart ayları gibi duydum. Okuduklarım bu mağazaya mutlaka gitmem gerektiğini söylüyordu. İstanbul Çubuklu'da vapur iskelesinin hemen karşısındaki mağazanın önünden de son zamanlarda defalarca geçmiş olmama rağmen ancak bugün uğrama şansım oldu. İyi ki daha fazla geciktirmemişim. İçeriye adım attığımda öyle bir yerde buldum ki kendimi, nereye bakacağımı, neyi inceleyeceğimi şaşırdım. Her şey tek kelimeyle muhteşemdi.







Four and More'da gerek eviniz için gerekse hediye olarak verebileceğiniz yüzlerce seçenek mevcut. Firma mobilya ve cam aksesuarları kendisi üretiyor. Diğer ürünler ithal ya da tanınmış Türk sanatçılarına ait. Mobilya, aksesuar, aydınlatma, çiçek ve hatta çikolata bile bulabileceğiniz mağazanın dekorasyonu ve ürünlerinin çekiciliğinin yanı sıra çalışanlarının samimi ve içten tavırları da oldukça etkileyici. O şahane ürünlere bakarken kendinizi evinizde hissediyorsunuz. 

Sizi harika görsellerle başbaşa bırakıyorum şimdi. Eminim size hitap edecek çok sayıda ürün bulacaksınız. 




















Nasıl buldunuz? Sizce de çok sıradışı ve özel değil mi? Firmanın web sitesine gitmek isterseniz Four and More 

Sevgiler,

6 yorum :

  1. Ama burası tam benliiikkkk...Sağol paylaştığın için, adresini aldım !

    YanıtlaSil
  2. bu kadar olur. şimdi daha senin yazına yorum yaptım ardından seninki geldi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada İstanbul'a yolun düşerse birlikte de gidebilirz. Gerçekten insan kendini kaybediyor içeride...

      Sil
  3. ooooo çok harika şeyler var ben kendi adıma bana hitap edecek çok şey buldum mesela kuşlar :) iyiki yaptın bu yayını teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne tesadüf ben de kuşlu üfleme camlara bayıldım. boy boy kullanıldığında çok şık duracak :)

      Sil
  4. ama hepsi çok güzel bunların. ben de bayılırım böyle mağazalara, insan çıkamaz ki buradan girince :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir