N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Ağustos 19, 2013

Modern Country Salon Dekorasyonu

Modern ve Country tarzlar; ortama sağladıkları rahatlık, konfor ve kullanım kolaylığı sebebiyle oldukça fazla tercih edilen dekorasyon stillerindendir. Hem modern hayatın sunduğu o vazgeçilmez kolaylığı yaşamak, hem de konforu en üst düzeyde hissetmek isteyenler için Modern Country karması oldukça yerinde bir seçimdir.
 
Los Angeles 'da David Guerra tarafından tasarlanan ev, bu tarz bir seçim yapmak isteyenler için oldukça yerinde bir örnek. Eşya ve aksesuar seçiminde ilham kaynağı olabilecek oldukça alternatif var.



Ev; Country yaşam tarzının konfor ve rahatlığı ile, şehir hayatının pratik kolaylığının bir karması olarak tasarlanmış. Salondaki büyük köşe koltuk, sırt kısmında yer alan iri yastıklarla tamamlanarak evin bu bölümünü tam bir keyif köşesi haline getirmiş.
 
Rahatlık ve şıklığın ön planda tutulduğu mobilyalarda, köşe koltuğu yine aynı kumaştan berjerler tamamlıyor. Ortadaki gri cam ve üçgen meşe sehpa ise bölümde hakim olan düz hatlara hareket getirmiş.
  


Genel olarak ahşap, deri, cam ve metalin kullanıldığı evde, renk ve malzeme seçimi oldukça doğru yapılmış. Aksesuar olarak ise az fakat doğru parçalar kullanıldığı dikkat çekiyor.







Haftanın ilk günü. Mutlu ve güzel geçsin...

Sevgilerimle,

5 yorum :

  1. Allah kısmet ederse ben de bu tarz döşeyecem evimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim senin bu tarzı beğendiğini biliyorum. birlikte döşeriz evini, keyifle ;))

      Sil
  2. evim aynen böyle bir tarzdı... tabii mobilyaların şekli dışında..uzun yıllar böyle kullandık artık evi daha yumuşatalım daha az ayrıntı olsun dedik.. ama nasıl oldu ne ara oldu bilmiyorum;eşimin zoruyla 2 chesterfield koltuk aldık ve ben duvara tosladım... şuan ev resmen ağır işadamı evi haline geldi ve ben bu halinden nefret ediyorum .. yaklaşık 4 aydır oğlumun odasında yaşıyorum resmen oturamıyorum salında :( mrlgrck74.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Meral Hanım. aslında chester larda güzeldir oldukça konforludur. ( bu köşe kadar değil elbet ) sanırım siz çok profesyonel bir elden çıkmayan bir ürün aldınız. bazen bende deniyorum oturmamla kalkmam bir oluyor. bir ara salonun fotoğraflarını gönderirseniz kurtarılacak bir şeyler olabilir mi bakabilirim.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ayy çok teşekkür ederim bu teklifi hemen değerlendireceğim :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir