N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Temmuz 29, 2013

Yeni Başlangıçlarla Güzel Bir Hafta

Uzun süredir ayrı kaldım yine bloğumdan. Yaz dönemi tatil dönemi olsa da, bu yaz olağandan fazla bir iş temposuyla gidiyorum. İş hayatım, ev hayatım son sürat nereye kadar gidecek onu da bilmiyorum aslında :)

Değişmeyen tek şey değişimdir ya... Benim hayatım da, evim de her geçen gün biraz daha güzelleşerek değişiyor. Bu yoğun tempo biraz da onun sebebidir. Her şey yerli yerine oturduğunda bu değişimleri sizinle de paylaşmak istiyorum.

Küçücük bir değişimi hemen şimdi paylaşayım aslında. Son zamanlarda başlayan succulent merakım hayat buldu ve bugün ilk succulentimi Echeveria cinsini aldım. Henüz istediğim şekilde saksılayamadığım için size güzel bir succulent demetiyle iyi haftalar dilemek istiyorum. İdealim renk renk, çeşit çeşit succulentlerden güzel aranjmanlar yapmak. Beğenenler olursa hediye de gönderirim ne dersiniz ;)

Her şey gönlünüzce olsun, mutlu haftalar...





4 yorum :

  1. Hımm,ben de merak ettim.Bakalım neler yapacaksınız,evinize?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım bakalım :))) Sevgiler bahçe perim...

      Sil
  2. Uzak kalmanın sebebi olumlu değişimlermiş, şimdi rahatladım, juliette. Kusura bakma hemen aklıma olumsuzluklar geldi, merak ettim.Keyifli paylaşımlarınla takipteyim. Ben de bayılırım bu echeveria cinsine ve minik vintage çay bardaklarına dikerim.Çok da dayanaklıdır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm. Çok incesin, merak edilmek düşünülmek çoook güzel.
      Echeveria'mın 1 ana 2 de küçük yavrusu var. Hepsi tek saksı içinde ama ben bunları ayırmayı düşünüyorum. Vintage bardaklar ve kaseler çok şık oluyor bu tarz çiçeklerde kesinlikle katılıyorum. ben kullanmadığım seramik fincanlarımı değerlendireyim diyorum ama bunların altına nasıl delik açarım hiç fikrim yok :) bakalım bir yöntem bulacağım.. sevgiler...

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir