N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Mayıs 29, 2013

Modern Eklektik Dekorasyon


Eklektik tarz; farklı renk, doku, desen ve stillerin bir araya gelmesidir. Tüm zamanlara ait tarzların karıştırılarak birbiriyle uyumlu bir konsept yaratılmasıdır. Eklektik stilde sınırlar yoktur; tamamıyla sizin zevkinize göre seçilen renk ve dokuların yine sizin zevkinize göre harmanlanmasıdır.  












Evinizde eklektik bir tarz oluşturmak istiyorsanız biraz cesur olmalısınız. Her ne kadar farklı renk ve dokuları, stilleri bir arada kullanabiliyor olsak ta, ortaya gözü yoran bir karmaşa çıkması ihtimali vardır. Bunun için neyi nerede nasıl kullanacağınızı çok iyi tayin edebiliyor olmanız gerekir. 

Farklı ülkelere ait özel ürünler, doku ve desenler, beyaz duvarlar, desenli yer seramikleri, desenli halı veya çiniler, büyük aynalar, duvarlarda sanatsal tablolar... eklektik tarzda sıklıkla kullanılır.

Kontrast renkler, rüstik parçalar, modern ve eski eşyalar, parlak metal objeler, aynalar, eski çerçeveler, siyah-beyaz kombinler, cam yüzeyler... eklektik tarzınızı yaratırken size yardımcı olacaktır. 







2 yorum :

  1. ya ben inanamıyorum aylardan beri takip ettiğim bloglarım arasındasınız ve ben belli başlı bloglar dışında siin yayınladıklarınıza hiç rastlamadım..oysaki takip ettiğim bloglarım listesindesiniz..neyi nerde yanlış yapıyorum?? bu mesajı onlarca kişiye attım 1 tane de geri dönüş olmadı arkadaşlar kimse bana yardım etmezse ben sizin bu güzelliklerinizi; ürettiklerinizi ve yaşadıklarınızı nasıl görür öğrenirim lütfen yardımcı olun lütfennn :(
    http://mrlgrck74.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Meral. Teşekkürler güzel yorumlarınız için. Benim de farkındaysanız takip ettiğim bloglar sayfamda açık olarak görünüyor. Sıralamayı yaparken alfabetik olarak değil de en son güncellenenler olarak yaparsanız yeniliklerden daha kolay haberiniz olacaktır. Zira en son yayın yapan bloglar üst sırada yer alıyorlar.

      Sevgilerimle...

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir