N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Nisan 07, 2013

Evde Yastık Şenliği






Bu yastıklar rengarenk, çok şık, çok rahat. Evin her köşesinde hem konforunuz hem de dekorasyonunuz için kullanabilirsiniz. Mobilyalarınızın rengi modeli ne olursa olsun, her sezon farklı yastıklarla evinize farklı bir hava vermeniz mümkün.
Bugün Persan'ın Modoko'daki mağazasındaydım. Geçen sene çıkardıkları Piculet markası yastık koleksiyonlarını oldukça geliştirmişler. Her zevke hitap eden bir model ve renk bulmanız çok kolay. Markanın bayan çanta modelleri de ilgimi çekmedi değil. Farklı bir tarz arayanlar için tavsiye edebilirim.

 Koleksiyon bu yılın temalarına uygun bir şekilde hazırlanmış. Geometrik desenler, kanaviçeler, pop artlar, saten ve tül kombinasyonları oldukça hoş olmuş.
 Travel koleksiyonunda soğuk renkler üzerine rengarenk baskılı şehir temaları da fazlasıyla ilgimi çekti diyebilirim. Biliyorsunuz bu desenler artık her yerde, perdeler, koltuk döşemeleri ve hatta porselenler üzerinde bile...



Alt resimde gördüğünüz bonibon yastıklar bir harika. Desen desen, renk renk... Koltukların üzerinde farklı ebat ve şekillerdeki yastıkların daha şık durduğunu düşünürüm genelde. Bu bonibonlardan da 1-2 tane araya sıkıştırılabilir. 






Siz en iyisi bir Persan mağazasını ziyarete gidin. Görülecek çok şey var. Burada yer vermediğim Dantel koleksiyonunu bir sonraki postumda paylaşacağım.
Yumuşacık, rengarenk, keyifli bir dekorasyon dileklerimle...


5 yorum :

  1. şu kapıdan, arabadan fışkıranlardan istedim :) ben de koltuğunda olan yastıklardan kendisine oturacak yer bulamayanlardanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heryerde bol bol olsunlar değil mi? sizde tam benim gibisiniz demek :))

      Sil
  2. Yastıkların çok güzel bir dekor olduğunu düşünüyorum değişik bir yastık gördüğümde mutlaka alırım veee bu yastılarda çok güzel,rengarenk cıvıl cıvıl olanları benim olsun:)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Özlem beğendiğine sevindim. Aslında sen becerikli bir bayansın. Bunları evde de yapmak çok kolay. Renkli ve desenli kumaşlarla eminim kendine çok kolay bir koleksiyon yapabilirsin:)))

    YanıtlaSil
  4. Aaaa yalnız ben değilmişim yastık sevdalısı...

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir