N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Ocak 07, 2013

Sıcacık Battaniyeler

İstanbul yine kara uyandı bugün. Dışarı çıkmak ne mümkün, özellikle de şehir merkezine çok yakın değilseniz. Bu havalarda hep sıcacık kahvemle şömine karşısında keyif yapmak isterim. Güzel bir DVD seçip, dizlerime de diz battaniyemi örtüp 1-2 saat kendimi şımartmak harika olabilir. 

Diz Battaniyeleri benim favorilerimden. Bazen şal olarak, bazen de kısa uykularda üzerinize almak için ideal. Fazla ağır olmaması ve aynı zamanda koltukların üzerinde dekoratif bir şekilde muhafaza edilebilmesi de kullanımda kolaylık sağlıyor bence. 
Çok çeşitli materyalden battaniyeler var ben sanırım biraz örgü olanlara daha çok düşkünüm. 


Zara Home



Hand Made
Kaşmir, Yün, Polar bir çok farklı materyalden diz üstü battaniyesi bulabilirsiniz. 

Country Home
Peter Hahn

Zara Home


Zara Home

Resim yazısı ekle
       
                                                                       Peter Hahn

Zara Home
Karlar altında sıcacık bir gün...

4 yorum :

  1. yaklasik bir haftadir tamda hayalinizi gerceklestiriyorum, somine karsisinda (yalniz elimdeki kahve degil ihlamur) kendimi simartiyorum:)) darisi basiniza, orgu battaniyeler benimde favorim:) ama sallanan koltukta:))))

    YanıtlaSil
  2. çok keyifli ama değil mi? şu an bende aynı pozisyondayım :-) afiyet olsun ikimize de:-)))

    YanıtlaSil
  3. Ben de buna benzer bir tv battaniyesi aldım English Home'dan...
    Gerçekten televizyon izlerken ve kısa süreli şekerlemelerde iyi gidiyor :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Denizin Yıldızı: English Home en sevdiğim markalardan. bende nevresimlerini çok kullanıyorum. eminim battaniyeleri de nevresimleri kadar şık ve kullanışlıdır.
    keyifli, sıcacık şekerlemeler size:)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir