N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Ocak 19, 2013

Laura Ashley 2013 İlkbahar/Yaz Koleksiyonu

Laura Ashley benim çok severek takip ettiğim markalardan bir tanesi. Her sezon hazırladıkları kaliteli ve özgün tasarımlarıyla  modaya yön verdiklerini düşünüyorum. Ev tekstili, mobilya ve hazır giyim markası olan Laura Ashley yaklaşık 60 yıllık geçmişe sahip bir İngiliz markası. Haliyle buram buram İngiliz tarzı kokuyor. 

2013 İlkbahar Yaz Koleksiyonları da kısa bir süre önce görücüye çıktı. Ev tekstili ürün kataloğuna ulaşmak için  Laura Ashley SS13 . Çok hacimli bir dosya olduğu için sadece bazı resimleri bloğumda paylaşabiliyorum.    









                         






















6 yorum :

  1. çok romantik ve ferah İngiliz tarzını seviyorum güzel paylaşım teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. beğendiğinize sevindim Necla hanım. tarzlarımız çok benziyor o halde sizinle :-)

    YanıtlaSil
  3. İngilizlerin çizgili ve çiçekli kombinasyonlarını çok seviyorum. Laura Ashley'in ev tekstilindeki yumuşak dokunuşlarına hayranım. Renkler çok güzel desenler muhteşem. Klasik damask desenler bile çok güzel kullanılıyor. Ağırlığı hissetmiyorsunuz. Ben bu blogdan kaçayım bir an önce saatlerce takılacağım yoksa :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler güzel yorumlarınız ve tespitleriniz için sevgili pembe kekik. her zaman bekliyorum ziyaretinizi. ayrıca aklımda hala dün bloğunuzda tarifini verdiğiniz leziz pideler var:)

    YanıtlaSil
  5. katalogtaki avizelere bayıldım nerden satın alabiliriz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok farklı avizeler var hangisinden bahsediyorsunuz anlamadım ama geçen hafta ben bankalar caddesindeki avizecileri dolaştım. Şişhane'de binbir çeşit imalattan avize bulabilirsiniz. yerli ve yabancı üreticilerin mağazaları var gitmenizi tavsiye ederim. İstanbul dışındaysanız eğer alışveriş sitelerinde olabilir. Sevgilerimle...

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir