N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Ocak 08, 2013

2013 : Yapılacaklar Listesi

2013 Hayatımıza gireli bugün 8 gün oldu. O bize, biz ona alışma hazırlıklarına devam ediyoruz. 2013 hedeflerimiz de artık yavaş yavaş son şeklini almaya başladı. Önce düşün, planla ve sonra harekete geç...

Her 31 Aralık'ta; yıl içinde yaşadığım güzellikleri kalbimin en özel yerine koyup, yaşadığım kötü anları olumsuzlukları bir daha hatırlamamak üzere eski yılla birlikte uğurluyorum. Bu yıl da aynısını yapıp 1 Ocak sabahı yeniden başladım ve kucak açtım umutlu ve mutlu bir yıla. Kendim, ailem ve evim için bu yıl çok güzel planlarım var. Evim her zaman sıcacık ve sevgi doludur, eminim herkes bu duyguyu kendi evi için hissediyordur. Bu sene de ufak yeniliklerle, değişimlerle evime ve hayatımıza renk katmayı hedefliyorum. 

Neler mi var bu yıl ki hedeflerim arasında?



AliExpress
1 - Evime düzenli olarak taze çiçek almak 
Evde çiçek en çok sevdiğim aksesuarlardan. Hem mutluluk veriyor hem de şık bir görüntü sağlıyor. Çiçek terapisinin insan psikolojisi üzerindeki pozitif etkileri bilimsel olarak da kanıtlanmış. Çiçek dekorasyonunda püf noktaları daha önceki  Ev Dekorasyonunda Çiçek Kullanımı paylaşımımda bulabilirsiniz.



2 - Ailem ve Dostlarımla daha çok birlikte olmak, şık sofralar hazırlamak
Sevdiklerimle birlikte evde kendi hazırladığım bir sofrada yemek yemenin keyfini, ne lüks otel veya restaurantlarda ne de başka yerlerde bulamıyorum. Bu yıl aileme ve dostlarıma daha çok vakit ayırıp evimde daha kalabalık ve sevgi dolu sofralar hazırlamak istiyorum.  


Southern Living
3 - Salonumdaki koltuklarımın döşemelerini değiştirmek
Bir süredir aklımda aslında, tamamen mi değiştirsem yoksa sadece farklı bir kumaşla mı kaplatsam... Çok güzel döşemelik kumaşlar var şimdi, iskeletler de sağlam olduğuna göre kaplatmak mantıklı görünüyor. 


BN Wallcovering - Kizze Design
4 - Duvarlarımı kağıt kaplamak
Bu en zevkli kısımlardan bir tanesi, hatırlarsınız hafta sonu kağıtlarımızı seçtiğimizi söylemiştim. 

Ikea
5 - Daha organize olmak
Evde bir türlü nereye koyacağıma karar veremediğim ıvır zıvır o kadar çok şey oluyor ki. Bunlar için, Ikea'dan veya Bauhaus'dan şık saklama kapları almak istiyorum. Marangoza yaptırmayı düşündüğüm raflara yerleştirdiğimde ortalık da ben de daha düzene girmiş oluruz. Aralara aksesuarlar, vazolar da yerleştirirsem çok şık bir görüntü olacağından şüphem yok. 

Milano Mobilya
6 - Yatak odama makyaj dolabı
Makyaj dolapları şimdi çok moda. İçine tüm takılarınızı, fularlarınızı, makyaj malzemelerinizi, güzelliğinize ve bakımınıza dair her şeyi koyabiliyorsunuz. Hepsi bir arada ve oldukça düzenli. Dolabın kapağını kapattığında gardrobun bir parçası gibi görünüyor adeta. 

Babble
7 - Kendin yap 
Bu yıl hobilerime biraz daha fazla zaman harcamak istiyorum. Kış mahmurluğumu atar atmaz evim için şık aksesuarlar, ebru tablolar yapmayı düşünüyorum.


Hepimiz için bu tür hedefler, projeler vardır eminim. Umarım hedeflerimizi gerçekleştirebilir, hem sonunda hem de yaparken keyifli anlar yaşarız.

Peki sizin hedefleriniz neler, paylaşır mısınız bizimle?

Sevgilerimle...






1 yorum :

  1. çok mantıklı yenilikler bunlar, bende benzer ufak tefek yenilikler yapmak istiyorum ama bakalım. Daha çok hobilere ve aktivitelere yönelik yenilikler benimkiler. umarım gerçekleştirebilirsiniz hepsini.. sevgiler..

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir