N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Ocak 20, 2013

2013 Nevresim Takımları

Evim benim hayatımın en özel yeri. Yatak odam ise, her sabah hayata kucak açtığım, günün negatif enerjisini, üzüntülerini tamamen atarak yenilendiğim o büyülü mekan. Bir çoğumuzun aksine, ben en çok yatak odama özenmeyi seviyorum. Yatağım, perdelerim, halım, nevresimlerim hepsi de benim daha pozitif bir enerjiyle güne merhaba dememe katkı sağlıyor. 
Ralph Lauren

Nevresimlerimi genelde beyaz ve bebek mavisi tonlarında seçiyorum. Hem ışığın yansımasını hem de benim daha huzurlu olmamı sağlıyor. Bir çok firmanın ilkbahar/yaz koleksiyonları yavaş yavaş mağazalarda yerlerini almaya başlamışken bahar alışverişi öncesi ufak bir araştırma yapayım dedim.    

Ralph Lauren'in bu cottage tarzı modeli en çok beğendiklerim arasında. Saten ve ipek nevresimlerden ziyade, daha gündelik görünüyor olmasına rağmen country, cottage tarzı daha çok tercih ediyorum. 
Picket Fence
Achica
Zimbio 
Zimbio 
Frette 
Restauration Hardware 
Mavi-Beyaz favorim olsa da arada pastel tonlarda kullanmıyor değilim. Pembeler, kremler, bejler...
Picket Fence 
Ralph Lauren
Ralph Lauren
English Home 

Her güne mutlulukla uyanmak dilekleriyle...

www.evimicinhersey.blogspot.com

2 yorum :

  1. İstanbul da Ralph Lauren Nevresimlerini nereden bulabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etiler'de ICA mağazasını biliyor musunuz? Nispetiye caddesi üzerinde. Orada tekstil ürün çeşitlerini bulabilirsiniz.
      Sevgiler

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir