N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Ocak 24, 2013

2013 Dresuar Modelleri


Roche Bobois
Dresuarlar antrelerimizi, salonlarımızı süsleyen şık aksesuarlar olarak oldukça tercih ediliyor artık. Üstüne asacağımız bir ayna, üzerine koyacağımız bir abajur, resim çerçevesi, bir vazo içinde taze çiçeklerle evin neredeyse en şık köşesi olmaya aday.
Crop Mobilya
Salon takımızın tarzı ne olursa olsun seçeceğiniz dresuarın birebir aynı materyal ve renkten olmasına gerek yok. Ama bu elbette mesela venge rengi klasik bir salona beyaz lake avangard bir dresuar yerleştirebilirsiniz anlamına gelmiyor elbet. 


Hooker Furniture
Royson Thomas
Global View

Covington Hall Project





Roche Bobois
Modern tarzda döşenmiş bir salona mesela rüstik veya sade avangard bir model şık durabilir. Zaten göz zevkiniz size hangisinin uygun olacağını söyleyecektir. 

5 yorum :

  1. İlk resimdekinin turkuazı bir harika bayıldım normalde beyaz mobilya hastası biri olarak o rengi çok beğendim beyazların içinde öyle bir dresuar

    YanıtlaSil
  2. Roche Bobois 2013 Koleksiyonundan. Bir çok renkte çalışılmış ama benim de favorim o açıkçası. Firmanın web sitesinden diğer renklerini de görebilirsiniz, hardal sarısı da şık duruyor : http://www.roche-bobois.com/ sayfa açılışındaki tanıtım videosu bir harika.

    Konu ile ilgili daha önceki yazım içinde altta verdiğim linke girebilirsiniz.

    http://evimicinhersey.blogspot.com/2013/01/20-harika-yatak-odas.html#.UQGhqCc00Xs

    YanıtlaSil
  3. Turkuaz bir harika. Beyaz da sadeliğiyle hoşuma gitti. Paylaşım için teşekkürler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Eve adım atar atmaz tüm yükümüzü çeker antrede bulunan dresuarımız...İlk önce o karşılar bizi, onu görürüz biz de ilk... Sanki hoş geldiniz der. Onun için çok önemlidir. Ben de vazo içinde bir demet çiçeğimi hiç eksik etmem üzerinden. Paylaştığın hepsini beğendim ben,Harikalar...Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir nevi evin asıl sahibesi, her zaman dimdik ayakta karşılama için. Ben de öyle ıvır zıvır ne varsa koyuveriyorum bazen sonra kıyamıyorum düzenliyorum hemen :)
      Teşekkür ederim yorumun için beğenmene sevindim...

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir